Recompensarea angajatilor - banii se intalnesc cu sufletul
Poate cel mai important lucru pe care un spa il are in custodie , de promovat, de vandut si de crescut este personalul .
Lucrand cu clientii , invatam sa le citim dorintele si temerile. Incepem sa ne deschidem ochii si inimile si incepem sa ii vedem intr-o lumina diferita . Suntem mai capabili sa le recunoastem potentialul si cum sa ajungem la ei . Aceasta relatie contine idea de a apartine undeva si impoartanta pe care clientul tau o doreste si o cauta . Aceeasi relatie este si cea intre tine si angajatii tai .Asta nu inseamna ca incurajez in spa-uri ca angajatii sa dezvolte ´ownership of the client ´ , luarea in posesie a clientului. Sistemul care functioneaza este cel in care poti schimba fetele , personalul , fara ca experienta clientului sa fie afectata in vreun fel . Deci avem nevoie toti sa impartasim aceleasi tinte pe termen lung . Va trebui ca tu , liderul cu prezenta sa plantezi samanta .
Sunt cateva componente importante in dezvoltarea relatiilor :
- Fa-ti angajatii sa inteleaga ca timpul este noua moneda – implementeaza oportunitati si strategii care sa ii faca sa castige timp
- Promoveaza o stare de bine peste bogatie – ghideaza-i cu o inima atenta la ei si cu atingere umana
- Ofera –le oportunitati de busines si incentive cand este posibil
- Include familia lor in experienta
- Arata-le ca iti pasa , zambeste-le
- Fii activ in comunitate si incurajeaza-i si pe ei sa fie
- Incurajeaza-i si educa-i sa se bucure de micile si marile reusite , atat ale lor personale cat si ale grupului
Deci , abilitatea de a dezvolta si transforma angajatii este poate cea mai mare oportunitate pe care o ai de vanzare , dar trebuie de asemenea sa consideri crearea unui pachet exceptional de beneficii care vor face competitia sa paleasca de invidie .
Aici ai cateva idei pe care le poti include in pachetul tau de beneficii atunci cand faci o propunere de angajare :
O filozofie de tip ´ mie imi pasa ´ – fii un líder care inspira
- Echilibru munca /viata personala
- Aranjamente de munca flexibile
- Recunoastearea continua a talentului si un plan de actiune – cultivarea potentialului
- Training si programe de dezvoltare care sa ofere crestere personala si noi oportunitati
- Diversitatea e importanta!
Planul compensational – un sistem de recompensare orientat catre performanta
- Plan de bonusuri
- Programe de incentivare
- Sistem de recunoastere si recompensare
- Servicii si produse oferite
- Oportunitati educationale si de training
- Program de beneficii ale angajatului
Aminteste-ti mereu ca toti vrem acelasi lucru : sa tratam si sa fim tratati cu respect si sa simtim ca suntem importante . Ca lideri , suntem pe pozitia de unde sa facem aceasta diferente . Tu iti faci partea ta??
Oana Manole
- PERSONAL SPA,
- MANAGEMENT,
- OPERATIONAL
- consultanta spa,
- deschidere spa,
- spa management,
- training,
- personal spa,
- marketing,
- recrutare,
- salarizare