O resursa importanta pentru dezvoltatorii, operatorii, arhitectii, designerii de interior si managerii poiectelor rezidentiale





SERVICII DE CONSULTANTA SPA & WELLNESS




In ceea ce priveste asistenta oferita unui hotel in crearea unui spa in totalitatea sa, oferim un serviciu exceptional si cuprinzator, folosind un format modular care acopera etapele de Concept & Design (Modulele de la 1 la 3); si Etapele de pre-opening (Modulele de la 4 la 7).

Modul 1. Obiectiv ► Piata ► Concept ► Schema ► Fezabilitate
Modul 2. Orientare Design & Acord
Modul 3. Cautarea brandurilor potrivite cu conceptul
Modul 4. Pre-Deschidere/Opening Operational
Modul 5. Familiarizare & Training pentru Spa Manager & Responsabil tratamente
Modul 6. Servicii spa, Standarde & Training Produse
Modul 7. Soft Opening


Planurile spa, organizarea temporala a proiectului, ciorna de investitii si fezabilitate




Suport pe design interior si planuri arhitecturale




Pre-deschidere, expertiza operationala si audituri








Planurile spa, organizarea temporala a proiectului, ciorna de investitii si fezabilitate




Proiectii de folosire de catre oaspeti

  • 🢒 Capturarea oaspetilor
  • 🢒 Studii de piata
  • 🢒 Strategii pentru succes
  • 🢒 Potentialul de vanzari

Analiza competititionala

  • 🢒 Facilitati de spa si wellness ca si competitori
  • 🢒 Facilitati de spa si wellness ca si competitori

Organizarea temporala a proiectului

  • 🢒 Design eficient si rafinarea fluxurilor cu arhitectul
  • 🢒 Programe de tratament si activitati
  • 🢒 Alocarea spatiilor
  • 🢒 Echipamente si dozaj corect al acestora
  • 🢒 Integrarea in hotel

Proiectii financiare

  • 🢒 Proforma operationala pe 5 ani
  • 🢒 Fezabilitate financiara

Bugete FF&E si OS&E

  • 🢒 Spa- cabinete de tratament, zonele de relaxare, cabine de schimb, ariile termale
  • 🢒 Fitness- studiouri, sala de aparate, fitness outdoor, recuperare
  • 🢒 Wellness- Sali de consultatie si activitati complementare
  • 🢒 Retail


Suport pe design interior si planuri arhitecturale



Un spa de succes imbina atat un design corect pentru o diagrama impecabila a fluxurilor cat si o experienta centrata pe comfort, special creata pentru ca oaspetii sa se regaseasca in ea cu usurinta.


Se iau in considerare experientele la primire, spatiile de depozitare, zonele de relaxare, personalul de care e nevoie pentru deservire, selectarea produselor de retail si de tratament perfect potrivite conceptului si clientului final, astfel incat proprietarul sa aiba la final un departament spa cu un ROI pozitiv prin generare de vanzari, un ADR (rata medie a camerei) ridicat, venit din numar de nopti vandute crescut, cea mai buna varianta de salarizare si cheltuieli predictibile si controlabile.



Design schematic

  • 🢒 Dezvoltare strategica
  • 🢒 Concept creativ
  • 🢒 Zonare (impreuna cu arhitectul)
  • 🢒 Brief programe
  • 🢒 Suport in dezvoltare Master Plan

Dezvoltare design

  • 🢒 Urmarire design si recomandari
  • 🢒 Cerinte operationale
  • 🢒 Crearea Calatoriei Oaspetelui
  • 🢒 Potential pentru renovari si expansiuni



Pre-deschidere, expertiza operationala si audituri




Servicii pre-deschidere

  • 🢒 Temporizare proiect
  • 🢒 Dezvoltare organizationala si descrierea responsabilitatilor- fisa postului
  • 🢒 Proceduri standard de operare
  • 🢒 Recrutare manager
  • 🢒 Dezvoltarea meniului de terapii
  • 🢒 Recomandare produse profesionale si retail
  • 🢒 Cautare talent
  • 🢒 Procurare

Expertiza operationala

  • 🢒 Suport spa director
  • 🢒 Verificare operational si financiar

Servicii de supervizare management

  • 🢒 Audit operational si performante
  • 🢒 Verificare calitate management
  • 🢒 Suport buget
  • 🢒 ROI pentru potentiale renovari
  • 🢒 Strategie de marketing si vanzari
  • 🢒 Traininguri aditionale
  • 🢒 Vizite, intalniri si inspectii locatie




Analiza proiectului


Pregatire. Aceasta este viziunea noastra.


Ca si consultanti full-service, Spa d´Or ajuta cu crearea unui studiu de piata care asista clientii in luarea celor mai bune decizii cu privire la dezvoltarea unui centru Spa. Studiile pot include evaluari de piata si demografice, analiza competitionala, recomandari de impartire a planului si analize financiare complete.


Aceste studii sunt absolut esentiale iin a ajuta proprietarii, dezvoltatorii sau managerii proprietatii sa evalueze viabilitatea si potentialul financiar pentru un centru Spa. Este vital ca acestia sa adune toate datele cu privire la piata si competitie in prima faza de proiect.




Teme de proiect


Inovatie. Acesta este telul nostru.


Noi, la Spa d´Or, stim ca un Spa trebuie sa aiba un fir conductor, o tema, care este unica si specifica locatiei si populatiei careia se adreseaza. Noi creem conceptul, care include ´povestea´ si descrie cum va arata spa-ul si cum va fi perceput de catre consumatorul final. Suntem extrem de creativi si facem studii de piata extensive pentru a afla influentele locale si regionale care trebuie incorporate in concept pentru ca spa-ul sa devina un centru de profit.


Puteti solicita propria voastra tema de proiect sau puteti alege din cele 4 teme In-a-Box, pre-create:


Paris - de inspiratie franceza, axat pe un mix de terapii de institut si interpretari contemporane ale unor terapii de inspiratie ayurvedica. Produsul este destinat unei clientele sofisticate, boeme si hedoniste, adevaratii ´connaisseurs´ pentru care este important si produsul, si tehnica, si decorul.


Marrakesh - focusat pe terapii orientale, care transporta in lumea occidentala secrete milenare de frumusete si relaxare. Ritualuri derivate din hammamul oriental, fuziune de traditie si nou, decoruri somptuoase-totul face din Marakesh produsul potrivit pentru oaspetii care iubesc luxul si carora le place sa descopere influente din culturi diverse in timp ce sunt rasfatati.


Tibet - fuziune de Est si Vest, sanctuare private care trateaza atat trupul cat si sufletul, considerindu-le in armonie si influentindu-se. Selectie eclectica de terapii holistice, consiliere in diferite domenii, spatii sinergice, in care toate elementele coexista, stau la baza acestui concept.


California - este un produs prietenos, solar, low-key, cu linii de produse de calitate medie spre inalta, care se adreseaza unui public relaxat, sportiv, mai putin pretentios, obisnuit cu calatoriile. Decoruri luminoase, fluide, simple si tehnici focusate pe recuperarea energiei, remodelare si detensionare.




Design


Creativitate . Acesta este talentul nostru.


Datorita experientei in domeniul pre-deschiderilor spa am avut ocazia sa lucram cu diverse firme de arhitectura si design. Serviciile noastre includ planificarea conceptuala si strategica, impartirea spatiilor, specificatii tehnice legate de echipamente, cabinete, mobilier etc.


Suntem dedicati sa creem cele mai frumoase spatii care sa fie in acelasi timp extrem de functionale si eficiente din punct de vedere al costurilor.




Pre-operational


Eficienta. Acesta este avantajul nostru


Fiind implicati in atat in proiecte nationale cat si in proiecte internationale inca de la faza de pre-deschidere suntem printre extrem de putinele companii cu experienta atat in spa-uri private cat si in spa-uri corporate. stim ca planificarea si pregatirea sunt cruciale ii deschiderea unei facilitati de succes.


Serviciile pre-deschidere includ: dezvoltarea unei linii critice de timp, selectia de trainingul personalului calificat, crearea manualelor spa, selectia liniilor de produse si planul de achizitii, planul de marketing si PR si pregatirea pentru D-Day, ziua deschiderii.


Aceasta faza este de importanta maxima pentru ca spa-ul sa devina un succes operational si financiar, de aceea este nevoie sa fie facut in mod sistematic si bine incadrat in timp.




Operational


Perseverenta. Aceasta este misiunea noastra.


Noi creem noua generatie de spa-uri: in pas cu tendintele si bazandu-se pe cele mai noi strategii de management si dezvoltare. Serviciile operationale includ: audituri, training pentru personal si management, implementarea diverselor programe si tratamente, selectia brandurilor de retail, un plan creativ de marketing , PR si managementul tuturor aspectelor legate de operatiunile jurnaliere.


Suntem foarte atenti sa oferim un serviciu pentru clienti impecabil care sa rezulte in reintoarcerea acestora si obtinerea de referinte.




Masterspa soft


Suport. Aceasta este promisiunea noastra.


Ca un serviciu in plus pentru clientii nostri am inclus o solutie IT care ofera posibilitatea imbunatatirii profitabilitatii si fluxului de procesare a tuturor datelor legat de managementul spa-ului. Softul spa Masterspa, pe care il recomanda prezenta in spa-uri ca Buddha Bar si Hilton, precum si in majoritatea spa-urilor din Romania.


Training initial si continuu precum si suport pentru echipa de management si personal sunt oferite. Solutia IT include sistemul de rezervari, controlul inventarelor, solutie fiscala si crearea de istoriale pentru clienti, urmarirea abonamentelor, gestionarea orarelor si sistemului de plata si comisionare pentru terapeuti, rapoarte de management personalizate, interfata cu majoritatea sistemelor hoteliere.




Creare materiale marketing


Expresivitate. Acesta este darul nostru.


Oferim clientilor nostri posibilitatea sa isi creeze materialele promotionale pornind de la un set precis de unelte de marketing si promovare pe care le punem la dispozitie, astfel incat sa creasca vanzarile si utilizarea locatiei si sa provoace recunoasterea brandului. Putem crea materiale ca: meniul spa, logo, hartie de scrisori si plicuri cu antent, carduri, felicitari, carduri cadou, brosuri spa etc.


Ceea ce producem este elegant, creativ si eficient din punct de vedere al costurilor.




Spa PR si marketing


Relationare. Aceasta este metoda noastra.


Fie ca este propriul nostru concept si produs, sau un spa deja existent, suntem dedicati in a pozitiona acest spa si a-l face cunoscut, deci vandut. Planul nostru de marketing include solutii multiple, de la constructia site-ului si a tuturor materialelor colaterale la asigurarea unei prezente constante, eficiente si targetate in publicatii de specialitate si glossy.


Studiem continuu, intelegem si aplicam diverse metode de promovare, utilizam canale multiple si masuram eficienta fiecarei campanii, putind astfel valorifica foarte bine resursele.