Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Diferiti clienti cer diferite tipuri de atentie si ghidaj . Desi fiecare oaspete ar trebui tratat individual , se necesita timp ca sa dezvolti o intelegere a nevoilor fiecarui client . Pana cand cunosti un oaspete bine , urmatorul ´ghid ´ te va invata sa recunosti categoriile basic de personalitate , astfel incat sa poti oferi fiecaruia atentia de care are nevoie .

Personalitate : Foarte pozitiv , mereu vesel

Atentie necesara: Tinde sa aiba o atitudine indrazneata , foarte increzator in sine , are nevoie de schimbari si lucruri noi . Poti propune terapiile si pachetele noi si inovatoare , va fi un foarte bun PR pentru tine.

Personalitate : Foarte negativ sau nesigur. Aparenta , felul in care arata este foarte important

Atentie necesara : Tinde sa pastreze un anumit stil sau atitudine pentru mai mult timp . Se va schimba doar in situatia in care are incredere intr-o anumita persoana. Poti delega o persoana de incredere , cu atitudine ferma care sa ii propuna si urmareasca un program de terapii conventionale, clasice.

Personalitate: Timid sau introvert . Are nevoie de inspiratie

Atentie necesara : are nevoie sa fie motivat. Urmareste procesul de atragere si programare pas cu pas. Acorda extra timp in explicarea terapiilor si solicita feedback dupa tratament.

Personalitate : Foarte decis , chiar arogant . De obicei este foarte de succes , poate fi un client foarte loial .

Atentie necesara : iti spun foarte clar ce vor si cum vor . Trebuie sa fii doar pregatit sa oferi servicii impecabile .

Cand ai o problema cu un client , este foarte important ca tu , ca profesionist , sa iti amintesti ca imaginea spa-ului poate fi deteriorata mai mult de un oaspete nesatisfacut decat poate fi imbunatatita de zece clienti fericiti! Fa orice este nevoie ca oaspetele tau sa plece multumit din spa , sau macar sa simta ca a fost ascultat si ca s-a facut un efort in directia dorita .

Daca e o problema de personalitate intre tine si clientul tau incearca o strategie mereu invingatoare : ´ ucide-l cu blandete ´ : fii cel mai amabil , cu cele mai frumoase cuvinte si cea mai simpatica abordare.Cand lucrezi cu clientii , tehnica aceasta se invata …

Daca problemele persista , trece oaspetele in grija altui tehnician . Niciun terapeut un va fi specialist in toate tipurile de clienti, sau in toate tipurile de servicii.