SA FIE SPA!

In vreme ce ritmul nostru de viața se schimba, spa –urile devin mereu mai putin un lux si mai mult o necesítate. Spa-ul devine o cultura in sine, servind ca antidot unui stil de viata frenetic , propriu erei informationale. Din punct de vedere al cifrelor, profiturile centrelor depasesc cele provenind din alte ramuri alte ospitalitatii, motivatia fiind nevoia individului de a contrapune stresului jurnalier o experienta care sa-l imbogateasca spiritual.

Industria spa este in continua ascensiune, ceea ce face ziua de azi momentul perfect pentru a deveni o parte a acestei povesti . Dar nu inainte de a construi o punte intre ¨ a cunoaste¨ si ¨a face ¨ spa.

In timp ce spa-ul modern apare la rampa ca un fenomen global de miliarde de euro , transpare de asemenea lipsa de informatii despre industrie. Unde putem cauta referinte despre dimensiunea profesionala, terapeutica , ecológica, sociala , despre design , management si codul etic al industriei spa ?

Aceasta rubrica vine sa ofere informatii despre concepte importante ca marketing, finante , utilizarea tehnologiilor, promovarea vinzarilor, comunicare, resurse umane si dezvoltarea unui serviciu exceptional pentru consumator.Vom vorbi despre pasii de planning al unui spa , despre design si legatura cu mediul inconjurator , astfel incit cititorul sa inteleaga mai bine nevoia de echilibru intre estetica , elemente arhitectonice si mediu .Vom raspunde intrebarilor privind brandurile de produse pentru cabina si retail, profitul generat de terapeuti , promotii, metode de recompensare a personalului si analiza starii de sanatate financiara a spa-ului . Cu referiré la factorul uman vom aduce in discutie conceptele de líder , recrutare si training, si de asemenea responsabilitatea etica a industriei. Vom educa consumatorul , vom evalua tendintele si vom incuraja managerii sa gandeasca, critic.

Spa d’Or Brasov si Essenza spa la Crowne Plaza, Bucuresti



SA FIE SPA!

10 PASI INAINTE DE DEZVOLTAREA UNUI SPA

1. Studiaza caracteristicile de piata pentru locatia aleasa , incluzind factorii economici si demografici

2. Analizeaza relatia dintre conceptul spa si specificul ariei rezidentiale din jurul locatiei.

3. Familiarizeaza-te cu liniile de produse reprezentate la nivel regional si national

4. Identifica potentialii consumatori din fiecare segment de piata

5. Descopera motive pentru care consumatorii ar frecventa spa-ul tau

6. Defineste mesajul pe care vrei sa il transmiti publicului in functie de nisa aleasa

7. Determina psihologia consumatorului in ceea ce priveste linia de produse

8. Stabileste filozofia de operare si obiectivele

9. Evalueaza cheltuielile pe investitii

10. Formeaza o echipa de specialisti cu experienta in operatiuni spa