Reguli pentru a-ti retine clientii
Azi , cateva reguli simple pe care te incurajez sa le aplici cand vine vorba de afacerea ta .
- Identifica –ti cei mai importanti clienti . Suntem cu totii de acord ca nu toti clientii sunt la fel . De aceea trebuie sa stii care este grupul critic si sa masori daca marketingul tau ii atinge .
- Construieste un profil de 360 º pentru fiecare din oaspetii tai. O data ce ai creat un set de reguli de segmentare bazata pe valoare, poti sa incepi sa iti manageriezi clientii ca un proiect si sa determini nivelul de investitie pe care sa-l plasezi in fiecare segment
- Masoara potentialul viitor al fiecarui segment. Prin asta, inteleg ca, daca identifici potentialul si modelul fiecaruia poti intelege care sunt clientii ascensionali si cei care isi pierd din interes si sa aplici scheme strategice in consecinta .
- Asculta-ti clientii in mod strategic. Ei sunt o resursa magica in ceea ce priveste planul tau de marketing. Daca vrei sa construiesti relatii care sa dureze, trebuie sa exploatezi ceea ce stii despre ei. Promoveaza dialogul si comunicarea relevanta .
- Du-te dupa clientii pierduti. Daca isi muta interesul in spa-ul competitor si isi iau si prietenii cu ei, nu e foarte in regula. Instituie un plan pentru a-i recupera.