Marketing: cum vand tratamentele mai costisitoare?
Masajele se vand singure. Cum faci sa promovezi tratamentele mai costisitoare? Cum faci sa vinzi tratamentele faciale?
![](marketing-tratamente-speciale-a.jpg)
![](marketing-tratamente-speciale-b.jpg)
Up the River Spa la Lebada hotel, Delta Dunarii
Daca ai un tratament absolut fabulos, care are de asemenea si o margine ridicata de profit dar ti se pare ca nu functioneaza asa cum ai dori, e timpul sa il scoti in fata:intai intreaba-te daca oaspetii tai constituie demograficul potrivit pentru acest tip de tratament ( de exemplu, daca vrei sa vinzi o impachetare cu ceai verde extrem de eficienta in reducerea adipozitatii si publicul tau este format masiv de barbati intre 40-60 de ani s-ar putea sa nu ai succesul dorit). Eforturile tale de marketing trebuie sa fie potrivite cu demograficul pe care il ai. De asemenea, daca vei introduce astfel de tratamente in menú , asigura-te ca e profitabil- daca adaugi costului de tratament costuri de extramarketing s-ar putea sa nu merite.
Trebuie sa stii cum propune personalul tau aceste tratamente- acesta este iarasi un prag emotional. De multe ori vanzarea se opreste la oameni; de aceea staff-ul trebuie monitorizat si evaluat in permanenta.
- Cunosc atat receptionistele cat si terapeutii pasii de tratament, obiectivul acestuia si ingredientele cheie?
- Le place sa ofere acest tratament?
- Cred in el?
- Vor sa incerce sa il vanda?
Daca atat clientii cat si personalul corespund produsului propus este timpul pentru ofensiva de marketing:
- Ofera vouchere pentru incercarea tratamentului
- Creeaza mini editii
- Creeaza serii ´cumpara 5 , primeste 6´
- Considera introducerea acestuia intr-un pachet cu unul din tratamentele care se vand cel mai bine
- Ofera-l la un pret special ca tratamentul lunii si controleaza personalul pentru ca acesta sa faca o prioritate promovarea lui
- Fa o demonstratie sau un workshop educational care sa explice beneficiile acestui tratament spectaculos
![](marketing-tratamente-speciale.jpg)
- MARKETING,
- MANAGEMENT
- marketing,
- vanzari,
- profitabilitate,
- ROI,
- audit,
- training,
- promotii,
- guerilla marketing