Marketing: cum vand tratamentele mai costisitoare?

Masajele se vand singure. Cum faci sa promovezi tratamentele mai costisitoare? Cum faci sa vinzi tratamentele faciale?

Up the River Spa la Lebada hotel, Delta Dunarii



Daca ai un tratament absolut fabulos, care are de asemenea si o margine ridicata de profit dar ti se pare ca nu functioneaza asa cum ai dori, e timpul sa il scoti in fata:intai intreaba-te daca oaspetii tai constituie demograficul potrivit pentru acest tip de tratament ( de exemplu, daca vrei sa vinzi o impachetare cu ceai verde extrem de eficienta in reducerea adipozitatii si publicul tau este format masiv de barbati intre 40-60 de ani s-ar putea sa nu ai succesul dorit). Eforturile tale de marketing trebuie sa fie potrivite cu demograficul pe care il ai. De asemenea, daca vei introduce astfel de tratamente in menú , asigura-te ca e profitabil- daca adaugi costului de tratament costuri de extramarketing s-ar putea sa nu merite.

Trebuie sa stii cum propune personalul tau aceste tratamente- acesta este iarasi un prag emotional. De multe ori vanzarea se opreste la oameni; de aceea staff-ul trebuie monitorizat si evaluat in permanenta.


Daca atat clientii cat si personalul corespund produsului propus este timpul pentru ofensiva de marketing: