Ce sa vand in spa?

Adesea , te intrebi ce anume as putea face mai mult in spa ca sa imi fac oaspetii multumiti? Cum as putea vinde mai mult, promova mai bine, satisface clienti si angajati deopotriva? Raspunsul e simplu: nu TE mai intreba; intreaba-i pe ei. Exista momente cheie cand poti atrage, si sunt lucrurile mici si simple care fac diferenta. Cine a spus ca ´the devil is in the details´ trebuie ca a stiut bine despre ce vorbea.

Cum sa faci follow-up in mod corect: o data ce a parasit spa-ul clientul tau nu mai are asteptari; ceea ce era de intamplat s-a intamplat deja. Acum e momentul sa surprinzi. Trimite o nota de multumire sau un cadou in camera lor, sau ofera-l la plecare. Poate fi un discount pentru o vizita urmatoare sau un voucher pentru un prieten. Psihologic vorbind, momentul in care ´atingi´ o persoana este un atunci cand ii intalnesti expectativele ci cand reusesti sa il miri, sa aduci un factor wow in serviciul tau. Vinde serviciul surprinzator.

Programul privat de referinte este, cum am mai spus, o metoda foarte usoara si necostisitoare de advertising- poate cea mai profitabila. Tot ceea ce trebuie sa ai este o hartie frumoasa pe care oferi o recompenso oaspetelui tau pentru fiecare client adus. Terapeutii iubesc de asemenea metoda asta- ii face sa para profesionisti si personali in acelasi timp si ca nu incearca sa isi traga clientii de maneca sa ii recomande. Vinde serviciul recompensator.

Moneda spa-ului tau: poti printa proprii tai bani si sa oferi un discount cand un serviciu este platit cu moneda ta. Este alternativa amuzanta a voucherului cadou. In plus, poti face parteneriate cu diverse locatii high-end care sa accepte banii spa-ului tau. Am vazut sistemul in USA si mi s-a parut interesant pentru clientii carora le place sa se amuze in timp ce cumpara. Vinde serviciul captivant.

Vino in intimpinarea nevoilor practice ale clientilor tai. Oricine ar fi: adolescent, femei de afaceri , barbate , indragostiti sau mame, sunt toti practici. Gandeste-te la publicul tau target, din nou. Vara, gandeste-te la creme autobronzante, hidratante sau protectoare. Gandeste asociativ: fa legatura cu diverse magazine, ceainarii, farmacii care iti pot oferi ceea ce tu nu ai si clientii tai necesita. Vinde serviciul personalizat.