10 strategii pentru manageri – cum sa comunici cu personalul spa
O data pe saptamana – scurta ´sedinta de dimineata´ -15 -20 min
O data pe luna- sedinta obligatorie pentru tot staff-ul : brainstorming , eventuale probleme si propunere de rezolvari - max . 1h 30´
Incheie intotdeauna sedintele cu o nota pozitiva
Evaluari verbale si scrise
O tabla cu creta si burete pusa intr-un loc vizibil : zona de preparare a tratamentelor sau in camera personalului
Stafful tau va avea sedinte fara tine : la doua luni personalul de tratamente va avea reuniuni cu referire la munca lor , probleme , posibilitati de crestere , training si continua evolutie
O data cu salariul ofera si o multumire scrisa: scurta si intr-un ton pozitiv , nota ta va aminti un client multumit , o initiativa care te-a surprins placut , un ajutor catreun alt coleg etc .
Creeaza un incentiv pentru brainstorming care a dus la o idee valoroasa pentru imbunatatirea spa-ului , pentru atragerea clientilor etc
Fa liste pentru sedintele tale , taie ceea ce ai comunicat deja , pentru anu deveni repetitiv
Plateste orele pe care personalul tau le petrece la respectivele sedinte !