Portret robot al unui terapeut spa
- Excelent terapeut: este de dorit o bună pregătire în ceea ce priveşte protocolul tratamentelor aplicate . Nu este impropriu ca spa-urile să pregătească un terapeut 1-2 luni în protocolurile sale de servicii pentru a asigura fluiditate în experienţa clientului. Pe lângă cunoaşterea terapiilor vrem ca profesionistul să aibă cunoştinţe solide de fiziologie, anatomie, practici ale industriei , nutriţie şi eventual herbologie.
- PR desăvârşit- vrem cu siguranţă că terapeutul să promoveze imaginea spa- ului, să îşi însuşească şi să aplice politica de marketing creată de direcţiune, să demonstreze creativitate şi înţelegere şi să se implice activ în crearea respectivului plan de marketing spa.
- Fin psiholog- terapeutul trebuie să îşi “citească “clientul, să îi descifreze body language, să îi anticipeze dorinţele, să îl asculte fără să se implice , să ştie să îşi câştige clientul şi să îl transforme într-un oaspete permanent.
- Bun retailer- este ştiut că vânzările de servicii trebuie însoţite de bune vânzări de produse pentru a ridica profitabilitatea spa -ului. Terapeutul trebuie să fie educat cu privire la toate liniile de produse din spa , şi la modalităţile de promovare şi vânzare a acestora .
- Abordare profesionistă: spirit de echipă, iniţiativă, colegialitate, energie pozitivă, asumarea responsabilităţii, confidenţialitate,verticalitate etc., sunt tot atâtea aptitudini pe care le cerem terapeuţilor spa. Toate acestea pe fundalul unor lungi ore de efort fizic (susţinut , în cazul terapeuţilor de masaj, de exemplu)
Up the River spa la hotel Lebada, Delta Dunarii
- PERSONAL,
- MANAGEMENT
- angajari,
- personal,
- interviu,
- training,
- pregatire,
- cursuri,
- educatie spa