Marketing: cum vand tratamentele mai costisitoare?
Masajele se vand singure. Cum faci sa promovezi tratamentele mai costisitoare? Cum faci sa vinzi tratamentele faciale?
Up the River Spa la Lebada hotel, Delta Dunarii
Daca ai un tratament absolut fabulos, care are de asemenea si o margine ridicata de profit dar ti se pare ca nu functioneaza asa cum ai dori, e timpul sa il scoti in fata:intai intreaba-te daca oaspetii tai constituie demograficul potrivit pentru acest tip de tratament ( de exemplu, daca vrei sa vinzi o impachetare cu ceai verde extrem de eficienta in reducerea adipozitatii si publicul tau este format masiv de barbati intre 40-60 de ani s-ar putea sa nu ai succesul dorit). Eforturile tale de marketing trebuie sa fie potrivite cu demograficul pe care il ai. De asemenea, daca vei introduce astfel de tratamente in menú , asigura-te ca e profitabil- daca adaugi costului de tratament costuri de extramarketing s-ar putea sa nu merite.
Trebuie sa stii cum propune personalul tau aceste tratamente- acesta este iarasi un prag emotional. De multe ori vanzarea se opreste la oameni; de aceea staff-ul trebuie monitorizat si evaluat in permanenta.
- Cunosc atat receptionistele cat si terapeutii pasii de tratament, obiectivul acestuia si ingredientele cheie?
- Le place sa ofere acest tratament?
- Cred in el?
- Vor sa incerce sa il vanda?
Daca atat clientii cat si personalul corespund produsului propus este timpul pentru ofensiva de marketing:
- Ofera vouchere pentru incercarea tratamentului
- Creeaza mini editii
- Creeaza serii ´cumpara 5 , primeste 6´
- Considera introducerea acestuia intr-un pachet cu unul din tratamentele care se vand cel mai bine
- Ofera-l la un pret special ca tratamentul lunii si controleaza personalul pentru ca acesta sa faca o prioritate promovarea lui
- Fa o demonstratie sau un workshop educational care sa explice beneficiile acestui tratament spectaculos
- MARKETING,
- MANAGEMENT
- marketing,
- vanzari,
- profitabilitate,
- ROI,
- audit,
- training,
- promotii,
- guerilla marketing